Er zijn weer foto's! - Reisverslag uit Lomé, Togo van juliaregoort - WaarBenJij.nu Er zijn weer foto's! - Reisverslag uit Lomé, Togo van juliaregoort - WaarBenJij.nu

Er zijn weer foto's!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

23 April 2007 | Togo, Lomé

Na weer wat gehannes op en met internet heb ik vandaag weer foto's geplaatst, niet helemaal op volgorde en niet allemaal van tekst voorzien wegens uitval op de site, maar hopelijk vinden jullie het weer leuk ze te bekijken!

Ik tel de dagen af, met heel gemengde gevoelens....
Straks is het Au revoir Togo!
En hallo Nederland..

Kus julia

  • 23 April 2007 - 16:50

    Harry:

    Met Tille,Madeleine en Bastiaan op de foto en hoe?

  • 23 April 2007 - 17:28

    Constance:

    Hee Julia,

    Zeker leuk om je foto's te bekijken!

    Gaat snel he de tijd! Wanneer kom je nou ook alweer precies terug?

    Heel veel plezier nog!
    x
    Constance.

  • 23 April 2007 - 18:55

    Pa:

    Julia, wat een geweldige foto's! Zeker na ons bezoek (met jou als inspirerende gids en reisleider) kunnen we ons veel beter verplaatsen in die situaties: meestal lachende mensen rond jou. Tijdens onze reis heb ik ook duidelijk gevoeld en ervaren dat je intensief nadenkt over de leef- woon- en werkomstandigheden van de mensen in Togo en tijdens je verblijf daar je bijdrage wilt leveren aan verbetering en verduurzaming van hun toekomst. De doelstellingen JVE en ook de toelichting door Sena hebben op mij grote indruk gamaakt en ik ben ervan overtuigd dat hij (en jij dus ook) daar heel goed bezig zijn. Ik begrijp dan ook heel goed dat je met gemengde gevoelens je komende vertrek ziet aankomen. Maak toch ook van de laatste dagen nog iets moois want dat is in alle opzichten absoluut de moeite waard. Doe iedereen daar die ons zo hartelijk hebben ontvangen de hartelijke groeten en voor jou een dikke pakkerd!
    Pa

    PS, heb Bastiaan vanavond bezocht; het gaat langzaamaan iets beter; ik hou je op de hoogte!

  • 23 April 2007 - 19:35

    Ruth:

    He Juul,

    Wat een gave jurk!! Wat vliegt de tijd, zeg, je komt al bijna terug, dat is wel gezellig voor ons. Vrijdag een trouwjurk gekocht! O ja en PM en ik gaan van de zomer naar Ghana, ACra dus we komen in de buurt. He tot snel, geniet nog maar even daar.

    Liefs en dikke zoen
    Ruth

  • 23 April 2007 - 21:36

    Jochem:

    Hey Juul! Echt mooie foto's en verhalen zeg! En leuk dat je ouders en broer langs zijn geweest; ik had mijn ouders niet zover gekregen om naar Kenia te komen.
    En gezien je helemaal in het dagelijkse leven van Togo hebt meegedraaid, kan ik me best voorstellen dat je met gemengde gevoelens straks weggaat.
    Geniet er nog van! Liefs X

    Jochem

  • 24 April 2007 - 08:19

    Maadje:

    Indrukwekkende en leuke foto's!
    Tot snel!
    x
    Maadje

  • 24 April 2007 - 10:46

    Martine:

    Hoi Juultje!

    Wat een prachtige foto's! En leuk om je familie daar te zien! Geniet van je laatste tijdje daar he, voor je het weet is het voorbij.
    Liefs en tot gauw! x Martine

  • 25 April 2007 - 10:21

    Maman:

    Lieve Juultje. Als ik al je foto's zie,die echt ontzettend mooi vind,gaat het hele bezoek aan jou en Togo weer leven en stap ik weer even terug in de tijd.Wat hebben we genoten van alles maar vooral van jou.Je was een fantastische gids! Vloeiend frans spreken,situatie's goed kunnen inschatten,sociaal bewogen,maar vooral een lieve dochter en zus.Doe iedereen de hartelijke groeten van mij en zeg tegen Adolf dat ik tijdens het koken zijn cdtje hard heb aanstaan.Ik verheug me stiekum toch wel een beetje op jouw terugkomst.Geniet nog van de laatste ervaringen en sterkte met het afschied nemen daar.Kus kus,maman.

  • 26 April 2007 - 19:34

    Ed Merbis:

    Wat leuk, Julia. Ik sprak net met je mama: ze zijn heerlijk enthousiast over hun Togo-ervaring. En ik moest natuurlijk je blog zien.
    Geweldig om zo je ervaringen te kunnen delen.
    Het is alweer bijna voorbij, nietwaar? Geniet van je laatste dagen/weken in Lome.
    Veel liefs,
    Ed

  • 29 April 2007 - 10:54

    Anne:

    haha! Wat een vrolijke foto's zijn dit jules! Ik zit nu in mijn weekenddienst ze eens even rustig te bekijken, wat een lieve 'familie' heb je daar ook weer en ook leuk om de foto's van je 'echte' gezin te zien!
    Bijna thuis ook, leuk voor ons!! x

  • 02 Mei 2007 - 18:33

    Annemiek:

    Lieve Juul, ik ben weer in Nl na een lange reis, waar zoals je weet heel wat gestress aan voorafging. Uiteindelijk alles goed gegaan, merci a toi, op Schiphol zo langs de douane met hond (hij komt toch wel uit Nederland?!?)en nu is uitgeput en ligt ie heerlijk te slapen! Heb je sms gehad, jij de mijne ook? Vond het afscheid gister heel mooi, zoveel lieve mensen en het was echt even slikken toen ik jullie daar zo achterliet. Pas toen kwam het besef: het is voorbij! Jules, geniet er daarom echt nog even van! In Nl gaan we de pizzadate erin houden, denk gerust nog even na over lekkere pizza's en mexicaanse gerechten, en even goed oefenen met de bereiding van de degue en de sauzen!;-)

    Lfs x Annie

  • 06 Mei 2007 - 11:01

    Annette En Hans:

    Lief nichtje,
    Wat gaat de tijd toch snel; ik wilde je ook nog even mailen en begreep gisteren van Bas dat je woensdag al weer terugkomt. Je zult het wel heel druk hebben deze laatste dagen met afscheid nemen van iedereen, dus ik hoop dat je tijd hebt om deze mail nog te lezen.
    Het grote nieuws is dat we weer opa en oma zijn geworden van een kleindochter. ze heet Sophie Antoinette Elisabeth, leuke naam Sofietje he??
    Mas was ruim twee weken over tijd en we waren al bezorgd dat er hulpgrepen aan te pas zouden moeten komen, maar uiteindelijk is het allemaal heel natuurlijk en snel in het ziekenhuis gebeurd; om 03.00 op 4 mei en een paar uur later was ze al weer thuis! Hans belde mij om 05.00 uur; ik was bij Omalie; vanmiddag gaan we haar bewonderen.
    Als ik jou zo met al die Afrikaanse kleintjes zie (wat een schattig kereltje is Matthis) kun je ook iets met kinderen gaan doen (Unicef bv.??) het zal nog moeilijk voor je worden om een keuze te maken, maar ook wel spannend allemaal.
    Gisteren heeft Omalie (en ook Bas) voor het eerst in onze boot meegevaren, lekker over de Amstel en in Ouderkerk iets gegeten. Het was wel enigszins koud op de terugweg, maar dik ingepakt is het allemaal gelukt; Bas heeft haar naar Velsen gebracht.
    Nou lieve Juul, geniet nog maar heel goed van alles, neem nog wat foto's en sla alle indrukken stevig op in je geheugen.
    Het afscheid zal wel emotioneel zijn, maar je weet natuurlijk nooit of je er weer eens terugkomt; niet onwaarschijnlijk toch?? 9 mei hopen we jou heelhuids hier te verwelkomen.
    Ik wens jou (mede namens Hans) nog een paar heel bijzondere dagen toe, een mooi afscheid en een voorspoedige reis terug.
    Hopelijk krijg je alles weer in je koffers!
    Tot ziens en dikke zoen van Annette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Togo, Lomé

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2007

ETA

23 April 2007

Er zijn weer foto's!

16 April 2007

PLAN Togo en het bezoek van mijn eigen familie

01 April 2007

Kleine update!

27 Maart 2007

Afrikaanse dorpen en het waterprobleem

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 15669

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: